LMFAO!!!! Niggas These Days.....

Sooo
Im Not Gonna Hate On The New Wave Of Dance Music
Im Just Gonna Say
With The Exception Of Marley Marl
IT IS IMPOSSIBLE 2 DO THIS DANCE AND NOT LOOK LIKE AN ASS
And Marley Pulls It Off Cuz She's Gorgeous Lol...

It Never Ceases 2 Amaze Me
How Creativly Stupid Niggas Can Be
With That Being Said
I Am Learning The Dance (lmao)
And I Think The Songs Hot

Posted by McLaren | at 5:45 PM | 0 comments

YOU CAN TAKE A PALKSY... IMA TAKE LARK ON MA GOKART!!!! ASHER IS THE TRUTH!!!

"Lark on My Go-Kart" from ryan maloney on Vimeo.

Posted by McLaren | at 12:49 PM | 0 comments

THE TITLE SAYS IT ALL!!! I JUST SHARTED MYSELF!!!!

Posted by McLaren | at 8:36 PM | 0 comments

ARE YOU RETARDED????


Maestro Knows - Episode 6 (Air Yeezy Skate) from Maestro Knows on Vimeo.


Bamma Skating A Fresh Pair of Air Yeezy's.....
I Could Slap Him

Posted by McLaren | at 7:31 PM | 0 comments

This Was Sooo Amazing

That I Had 2 Cosign It On My Own Blog....

Hope U Dont Mind Marley!!

like everybody passing on the street
is doing too much, or trying too hard to be real. 

We live our life like somebody's judgment is going to make or break us. 
We act like it really matters what others think of us. 

We talk a certain way, or dress in a certain manner so others will look up to us or think highly of us. 
What amazes me the most, is that all the things were worried about people judging us about is physical...

Physical things that hold no weight in the entire aspect of 'life'.
Life is so much more deeper than blazers and ray bans. 
It's funny that we have to see somebody's 'dopeness' to realize that it's there. 

The heart and soul of people don't even count any more. 
An educated conversation is no longer encouraged, neither is the avocation of self esteem. 

In the end, we put all of this work and drive into our lives to please some one else, usually that some one else being who we think we are.


Round Of Applause Please!!!!!

Posted by McLaren | at 6:45 PM | 0 comments

Lady Dopeness

Posted by McLaren | at 11:44 AM | 0 comments

Photography By THE HUNDREDS!!!




Posted by McLaren | at 11:11 AM | 0 comments

The Realest Shit I Eva Wrote

With My Homeboi Troya And His Roomate Edgar

This Is The Best Youtube Video You Have Ever Seen In Your Life
I guarentee It Or I Will Refund Your Money 100%


Posted by McLaren | at 7:50 PM | 0 comments

FLYER THAN 30,000 FEET!!!!



My Second Fave Skater Is Bout 2 Drop His First Promodel
The Supra "Society"
MUST COP
Then Im Officially Done With Hightops
Them Red Shits Are VICIOUS

Posted by McLaren | at 9:43 AM | 0 comments

AMAZING.....






Pics From The Upcoming Video
Kanye West x Young Jeezy
AMAZING....
CANT FUCKING WAIT!!!

Posted by McLaren | at 11:15 AM | 0 comments

MOSH PIT ART!!!!!! This Is The Type Of Shit Thats Going In The Loft Joe


Posted by McLaren | at 11:12 AM | 0 comments

Mushy Shit....

Its Kinda My Thing Lol..
Ill Be The First 2 Tell You....
Im Not Hard
In Fact...
Im As Soft As Your Momma's Fresh Baked cookies...
idk..
It Can Get Annoying..
People Usually Want Me 2 Take Charge...
But Its Just Not In Me...
Im More Of A Go With The Flow Kinda Dude...

With That Being Said....
Recently My Genuinity Has Been Questioned...
I Was Told
"Your Only Nice For The Perks... Your A Ass Kisser"

This Couldnt Be Farther From The Truth
NOw The Person That Said Ths Has ABSOLUTLEY no Credibility
NONE
ZILCH
NADA
But I Hate Being Called "Fake"

So For The Very First Time... And The Very Last Time....
If I Didnt Mean Sumthing... I Wouldnt Waste My Time Saying It...
Time Is Precious.. And If U Didnt Notice... The Shits Running Down...

If I Give U A Compliment... Its Because Whatever U Did Or Possess Is Worthy Of Complimenting...

If I Do Sumthing Nice For You... I Expect NOTHING In Return...
Im Not Doing It For Me... Im Doing It For YOU...
Its One Of The Many Perks Of Being My Friend...
I ACTUALLY Care About You...

And Most Importantly
If I Ever Tell You I Love You...
Feel Honnored...
I Dont Just Tell Anybody This....
Its Not A Term I Throw Around Loosly...
Its A Carefully Guarded Possesion...
One That You Should Cherish....
And If I Said It...
Please Believe I Meant It...

I Can Litterally Count The Number Of People I Have Said This 2
And Thats Including Family...
Its Not A Really High Number Either...
And As Of Now..
There's Only One Person Who I Have Regreted Saying This 2...
But...
She Was Neccesary....
She Showed Me that There Were Flaws In My Security System...
And That I Needed 2 Add Sum Shit...
Strengthen My Qualifications If U Will Lol

But Enough About All that


Basically..
I Say What I Mean...
And I Do What I Want...
In Essence... I Really Dont Give A Fuck...
At All...
U Get From Me What I Feel U Deserve From Me...
2 My Friends...
Its Strictly The Best I Have 2 Offer
At All Times
No Questions Asked...
2 Everybody Else...
Its Whatever Im Feeling AT THe Time...

Sooooo
Get With It...
Or Get Lost...

Feel Me??? Lol

~Santo~

Posted by McLaren | at 8:16 PM | 0 comments

Im Not THe Biggest Gucci Fan....


But THIS Is How I Wanna Travel...
The Matte Black
The Inlaid And Engraved Double G's
The Shape...
Whats NOT perfect about this???

Posted by McLaren | at 6:07 PM | 0 comments

Vicious!!!!... Can I Be On My Chuck Shit???




These Are Fuckin Amazing!!!
I Know Im Late Butttttt

Posted by McLaren | at 1:37 PM | 0 comments

<3 Mine.... All Mine <3


I Have Been Waiting On These Shoes For Nearly 2 Years....
They Will Never See Pavement...
Ever....
Thank You Mr. West For Making the Sickest Pair Of Shoes EVER

Posted by McLaren | at 12:31 PM | 0 comments

Wait.... There's A Video For This???? WTF WHAT DID I MISS?!?!?!?!?!?!?!

OK...
SO THIS IS THE SONG THAT TURNED ME INTO A WALE FANATIC....
I HEARD IT.....
AND I BEEN HOOKED EVER SINCE....
AND ITS A REALLY GOOD (Though Cheap) Video....
Wale's Wardrobe Cost More Than The Video...
Dead Ass
The Shoes (Eggplant Foamposites) And The Shirt (BBC MOTOR-FOX)
Are 600 Just By Themselves....
Presenting... The Artistic Integrity!!

Posted by McLaren | at 5:24 PM | 0 comments

This Is Why I Fucks With Bun B.... True Sneaker Head

Posted by McLaren | at 5:01 PM | 0 comments

I KNOW THIS GUY!!!!!





Martyn Bal...
I Met Him Thru Hellz Bellz Last Year....
He's Such A Nice Guy Man...
Real Encouragin...
And His Line Is EMACULATE....
I Didnt Have Room 2 Post Everything

Posted by McLaren | at 7:26 PM | 0 comments

They KILLED This Shit....

The Live Band
Drake's Verse
Millz Verse
EVERYFUCKIN THING
I Dont Agree With The Message
Lol
But I Fucks With The Song

Posted by McLaren | at 6:48 PM | 0 comments